Thursday, November 27, 2008

Toyota Ractis 1.3VVT-i / 1.5VVT-i

Toyota Ractis 1.3VVT-i / 1.5VVT-I (RM55,800 ~ 69,200) (Only??????!!! This is Labuan/Langkawi price??? Sound ridiculous but if it so, I am going to book this car after the launching next Chinese New Year)

Ractis

New toyota? Amazing yet with the prize below than persona? This is ridiculous to me but if it's true, I'm going to grab this car next year! 1.5 of course! I hope the company increased my salary next month.. Hopefully! Guys what do you think? I thought of buying myvi, but when I heard about this and google it, now I change my mind and wait til next year.

Ractis

Photobucket

More info/review:
http://www.shutterasia.com/forum/showthread.php?t=4044
http://bbs.lelong.com.my/bbs/showthread.php?t=20988&page=1
http://iseeireadipublish.blogspot.com/2007/09/toyota-ractis-13vvt-i-15vvt-i_30.html

My friends says: Kemarin London, hari ini kereta.. hahah!!

10 comments:

Qhris said...

kasi beli sy jga ba laling

Pelangi said...

kalau sudah ada jgn lupa kasi naik sa ahh kita guna kerita ko p london hehe

Girllyen said...

Wargh.. laling.. kita bagi bagi laa./. amacam? Ehehehe.. tu gear dia kan macam bukan harga yang kena propose bah.. duh.. PS.. kalau buli p london.. sya mo juga bawa ni p london..

markiekadus said...

ohhh... kamu-kamu saja lah... girll bagus ko kasi beli sia satu juga... wekekekeke... mashiam?

Tuukkk satu basikal buli masuk? sia rasa anak karabau pun buli kana kasi masuk tu... eh, buli kah?

NoyIbrahim said...

bah, girl jgn lupa sa haha

Girllyen said...

Ya oo kan.. anak kerabau pun buli masuk ni mark. bah.. apa lagi.. meh kita kumpul duit.. nanti terus booking.. then deposit tinggi sikit.. harap kna number lagi.. nah.. save terus ni..

Lindut a.k.a Carmel said...

wah...ada urg mau bli kreta...wuhu...

Girllyen said...

Carmelliny.. itu if harga tu kreta like what i heard from the rumours.. else.. sya beli Viva jak laa...

Eleanor & Cornelia said...

Wahhh! Sy pun mau oh satu ni. Tapi mcm my kachings sgt lah terhad. Wakakakaka. Myvi mcm boleh lagi mampu. Tu pun yang 1.0 jah lah. LOL.Brapa harga ractis di Sabah ah. sy mau pegi google dulu.

Anonymous said...

Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!