Friday, April 24, 2009

Bahasa saya bukan dari Malaysia

Seperti yang kamurang tahu..
Saya bukan lah pendatang tanpa izin
Tapi yang kamu tidak tahu..
Saya tidak pernah mendapat A satu dalam Sijil Pelajaran Bahasa Malaysia

Pada waktu saya mula bercakap
Perkataan pertama yang ibu bapa saya ajar ialah Mummy
Dan perkataan kedua ialah Daddy
Tiada dalam kamus dewan bahasa dan pustaka
Yang mengatakan Mummy dan Daddy itu adalah bahasa Malaysia.

Apabila saya lapar, saya akan gunakan perkataan 'momom'
sebab saya ingin Makan
Apabila saya rasa mau buang air
saya akan berkata 'mo o-o'
Bila sakit, saya nangis saja, tidak bercakap.

Jadi? Dari mana kah bahasa saya ini?

This is my weaknesses, I am not good in English and even Malay. So bad. Anyway, I love to see people dancing especially the slow one, so sweet.

Dancing

6 comments:

i n d e n said...

GMI!!!!

*hugsss* u got this pic? tx!!! my first dance :)

p.s: can i have a copy of this pls? :)

.xx.

Eleanor said...

Wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Ok CMBD here we come!!!

chloe4485 ♛ said...

awuuuuuuuuu!
ba tunite?
lol

Lady Trish said...

cantek oo..*thumbs up*

Girllyen said...

cmbd.. tidak bahaya ka sana? Haha.. Cantek oo kan sarah.. :D

Lady Trish said...

cantek ooo...:)